10 Krachtige Tips stoppen met roken

Of u nu Nicotine Replacement Therapy, Hypnose of gewoon Cold Turkey gebruikt, deze strategieën en tips zijn voor het helpen van u om te stoppen met roken en zijn er zeker van om u te helpen bij het helpen van uw neurologie verandering en dus je te stoppen met roken met gemak mogelijk te maken. Het is aan jou om ervoor te zorgen dat je deze dingen om echt te verbeteren wat je doet, hoe meer moeite je in deze oefeningen, hoe makkelijker het is om te stoppen met roken voor goed.

Krachtige Stoppen met roken Tip 1

Omdat het een roker is als fietsen met stabilisatoren aan de wielen, kan je het moeilijk vindt te worden afgewogen zonder roken. Nu, als je cyclus weer vrij, het natuurlijk evenwicht terug.

Wanneer mensen roken, meer dan de helft van wat ze inademen is de frisse lucht – getrokken door de sigaret recht naar beneden in de longen. Dus als je het gevoel geen onbedwingbare trek kunt u direct overwinnen door drie diepere adem. Stel je ademt uit dat de ruimte net onder je navel. Wanneer je dit doet zet je meer zuurstof in je bloedbaan. Dit betekent dat u diep adem gebruiken om de manier waarop je je voelt direct te veranderen en je macht geven over de manier waarop je je voelt en helpen u los te laten die oude hunkeren en dus maakt het gemakkelijker om te stoppen met roken.

Krachtige Stoppen met roken Tip 2

Vervolgens nu denk aan al de redenen waarom je hou niet van roken, de redenen dat het slecht is en de redenen waarom je wilt stop roken. Noteer de sleutelwoorden op een stuk papier. Bijvoorbeeld, je kortademigheid ervaren, het is vies, smerig en je kleren ruiken, uw vrienden en familie betreft, en het is duur, ongezellig en ga zo maar door. Dan, aan de andere kant van het papier, schrijf alle redenen waarom je een goed gevoel als je er in geslaagd te stoppen. U zult zich gezonder voelen, je voelt je in controle van uw zelf, uw zintuigen worden versterkt, zal je haar en kleren frisser ruiken en ga zo maar door. Wanneer u maar wilt, moet je dat stukje papier.

Krachtige Stoppen met roken Tip 3

Vervolgens gaan we het programma je geest te voelen walgen van sigaretten. Ik wil u herinneren aan 4 keer als je dacht bij jezelf “Ik moet stoppen”, of dat je het gevoel walgen over het roken. Misschien heb je voelde gewoon echt ongezond, of uw arts u verteld in een bepaalde toon of voice ‘Je moet stoppen’ of iemand die je kent is zwaar getroffen door roken. Neem nu even de tijd om te komen met 4 verschillende keren dat je het gevoel dat je moet stoppen of walgden door roken.

Vergeet niet elk van die tijd, een na de ander, alsof ze nu gebeuren. Ik wil dat je om door te gaan door die herinneringen en ze zo levendig mogelijk te maken. De levendiger je die herinneringen te maken, hoe makkelijker het zal zijn om te stoppen met roken. Zie wat je zag, hoor wat je hoorde en voel hoe je je voelde. Ik wil dat je nu een paar minuten duren om door te gaan door middel van die herinneringen opnieuw en opnieuw, elk geheugen met de volgende tot je helemaal en volkomen walgde van sigaretten overlappen.

Krachtige Stoppen met roken Tip 4

Heb een om jezelf na te denken over de consequenties van u niet stoppen met roken nu, als je gewoon door en door. Bedenk het, wat gebeurt er als u doorgaat met roken. Wat zijn de gevolgen? Stel jezelf in 6 maanden tijd, een jaar tijd, zelfs 5 jaar tijd als je niet roken nu stoppen. Denk aan alle nadelige gevolgen van het niet stoppen op dit moment en hoe een eenvoudige beslissing die je maakt kan vandaag de dag zo’n impact op je toekomst te maken.

Vervolgens stel je hoeveel beter is uw leven zal zijn als je stopt met roken. Echt me voorstellen dat het maanden vanaf nu en u met succes gestopt. Roken is een ding van het verleden, iets wat jullie plachten te doen. Hou dat gevoel bij je en stel je voor dat het morgen, en voor de rest van volgende week. In je geest, stel intensivering in dat rookvrije versie van je en voel hoe het voelt om een ​​niet-roker.

Krachtige Stoppen met roken Tip 5

Ook uw geest is zeer gevoelig voor verenigingen, dus het is zeer belangrijk dat u een duidelijk hebben uit en verwijder alle tabaksproducten uit uw omgeving. Verplaats enkele van de meubels in uw huis en op het werk. Rokers zijn gewend aan roken in bepaalde situaties. Dus, bijvoorbeeld, als u hebt gebruikt om aan de telefoon te roken op het werk te verplaatsen van de telefoon naar de andere kant van het bureau. Gooi asbakken, oude aanstekers en alles wat je gebruikt om te associëren met roken. Maak uw omgeving die bevorderlijk is voor het stoppen met roken.

Krachtige Stoppen met roken Tip 6

Rokers gebruiken soms hun gewoonte om zichzelf weinig pauzes gedurende de dag. Het nemen van een pauze is goed voor je, dus blijf de dat ogenblik af – maar iets anders doen. Loop rond het blok, een kopje thee of een drankje van water, of doe een aantal van de technieken op dit programma. In feite, indien mogelijk drink veel vruchtensap. Wanneer u stopt met roken het lichaam gaat door een grote verandering. De niveaus van de bloedsuiker hebben de neiging om te vallen, wordt de spijsvertering vertraagd en je lichaam begint te uitwerpen van de teer en de vergiften die zich ophopen. Vers vruchtensap bevat fructose die uw bloedsuikerspiegel, vitamine C, die helpt duidelijk uit onzuiverheden en hoge niveaus van water en vezels om uw spijsvertering te gaan herstelt. Probeer ook om fruit te eten elke dag gedurende ten minste twee weken nadat u bent gestopt.

Ook bij het stoppen, snij je inname van cafeïne met de helft. Nicotine breekt cafeïne dus zonder nicotine een klein kopje koffie zal een groot effect. Drink 8-10 glazen water (ideaal flessen) om te helpen wassen uw systeem.

Krachtige Stoppen met roken Tip 7

Je werden gebruikt om met behulp van sigaretten aan te geven om je lichaam om gelukkige chemische producten vrij te geven, dus de volgende gaan we het programma een aantal goede gevoel in uw toekomst. Sta jezelf toe om nu volledig herinneren een tijd waarin je voelde heel diep extase, plezier of geluk, nu meteen. Neem even de tijd om het te herinneren zo levendig mogelijk. Vergeet niet dat tijd – zie wat je zag, hoor wat je hoorde en voel hoe goed je je voelde. Waar abouts in uw lichaam waren die gevoelens, stel draaien ze op en verspreiden ze door je lichaam om ze intenser.

Blijf doorgaan met het geheugen, zodra het klaar is, gaan door het weer en weer, de hele tijd knijpen uw duim en vinger samen. In je geest, maakt die beelden groot en helder, klinkt luid en harmonieuze en gevoelens sterk en geïntensiveerd. We maken een verenigingsverband verband tussen de samendrukking van uw vingers en dat goede gevoel.

Oke, stoppen en te ontspannen. Nu als je dat goed doet als je samen knijp je duim en vinger je moet het gevoel hebben dat goede gevoel weer. Ga je gang nu doen, knijp duim en vinger en vergeet niet dat goede gevoel.

Nu gaan we het programma goed gevoel vanzelf gebeurt wanneer u zich in een situatie waarin je gebruikt om te roken, maar nu heb je het stoppen met roken.

Dus, de volgende zou ik graag willen dat u uw duim en vinger samen te knijpen, krijg dat goede gevoel te gaan en stel je voor dat in een aantal situaties waarin je zou hebben gerookt, maar het zijn er geweldig gevoel zonder een sigaret. Zie wat je ziet hoort en dat goede gevoel in die situaties zonder een behoefte aan een sigaret.

Stel je voor dat in een situatie waarin iemand u een sigaret en je gerust zeggen ‘Nee, dank je, ik rook niet’. En voel me fantastisch over het!

Krachtige Stoppen met roken Tip 8

Krijg sociale steun. Uw inzet voor het stoppen met roken voor de rest van je leven kan worden gemaakt veel gemakkelijker door erover te praten met vrienden en familie en hen te laten ondersteunen. Zij zullen feliciteren u doet het zo goed ook! Je echt stoppen met roken.

Krachtige Stoppen met roken Tip 9

Wees je bewust van het maken van excuses voor jezelf. Sommige mensen praten zichzelf in roken, vooral als ze geconfronteerd met een stressvolle situatie en in het verleden gebruikten ze om te gaan door roken. Als die oude gedachten in je hoofd, schreeuw het woord “STOP” in je hoofd, om de gedachten te stoppen vordert. Nicotine benadrukt alleen je lichaam meer en is als dat jeuk die nooit goed kunnen worden gekrast, hoe meer je rookt, hoe meer je hoeft te doen. Dus zeggen “STOP” en sturen duidelijk van oude gladde hellingen.

Krachtige Stoppen met roken Tip 10

Beloon jezelf. Feliciteer jezelf. Voel hoe goed het voelt om te stoppen met roken en een niet-roker te zijn. Trakteer uzelf elke keer je voorbij een bepaalde mijlpaal: de eerste week of de eerste maand, de zes maanden doelwit. Laat u weten dat u echt iets bijzonders hier deed.

Houd het gebruik van uw hersenen, te rekken en het helpen van je zelf, door het uitvoeren van door middel van deze oefeningen telkens weer, je bent zeker in staat om het gemakkelijker en eenvoudiger en met succes te stoppen met roken voor goed.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: